2014. december 19., péntek

2. évad - 4. rész - Élet és halál

- Nem ártott neked az a szelet hús semmit Luke. - próbált megnyugtatni apa több kevesebb sikerrel. - Mit vártam volna egy csövestől aki egy sikátorban éli nyomorult életét és sajnáltatja magát mikor lehetne neki jobb élete is de nem engedi, hogy mások segítsenek neki. - fejeztem be idegbeteg módon a mondandómat. Apa csak krákogott egyet vészjóslóan. Hátra fordultam és ott állt ő. Hatalmas könnyes szemekkel pásztázott engem és innen tudtam, hogy nem kellett volna azt mondanom amit kiejtettem a számon.
- És most jönne az a rész ahol inkább azt mondod, hogy nem így értetted és hogy nem ezt akartad mondani és hogy sajnálod blablabla.. Azt hittem amit mondtál, hogy szép vagyok meg amikor bókoltál az mind igaz de ezek szerint egy nyomorult csöves vagyok aki sajnáltatja magát. Csak azt nem tudom hogyha szerinted sajnáltatom magam akkor mi a szarért hívtál vissza? Hogy így megalázzál? Köszönöm szépen akkor nem kell belőled. Viszlát Andrew. - köszönt el fájdalmasan és maga mögött becsapva az ajtót ment ki. Az eszem azt mondta, hogy hagyjam de a szívem pedig azt sugallta, hogy szaladjak utána. Azonnal felpattantam feldöntve magam mögött a székem és Annabell után rohantam kabát, sapka, sál ruha darabok nélkül. Azt sem érdekelt ha megfázom se semmi más csak ő lebegett a szemem előtt, hogy akarom őt teljes szívemből és szükségem van rá. Csak egyet pislantottam és máris egy kar fogta át Annabellt.
- Még egy lépés Luke és elvágom a kicsikéd nyakát és akkor volt szerelmed nincs szerelmed - Ashton hangja csak úgy széthasította a csendet és Annabell nyakához szorította jobban a kését.
- Hé haver ha van egy kis eszed nem teszed meg! - emeltem fel kezemet óvatosan. Szeme totál vörös volt és mintha nem lett volna magánál. Keze vörös foltokkal volt tarkítva és vércsíkokkal. - Te drogozol?
- Mi a fasz bajod van? Mi van? Igen és ha lövöm akkor mi a tököm közöd van hozzá? Nem a te életed nem te döntöd el, hogy mit csináljak vagy mit nem megértetted? - üvöltötte és meghúzta Annabell nyakán a kést és így a bőréből folyni kezdett csíkokban vér. Annabell csak sírt és reszketett a félelemtől.
- Nyugodj meg vagy különben elvágom tényleg a nyakad és akkor már nem fogsz bőgni. - üvöltötte torkaszakadtából.  
Semmit nem tehettem, hogy lenyugtassam mert ami lenyugtatta volna az nem hat már nála hiába próbálkoztam. Feladtam. Igen ilyen könnyen. Nem tudom megmenteni a szerelmemet. 
~
Mikor arról álmodozol, hogy valaki majd átölel és megszeretget reggel amikor felébredsz csodálatos LENNE ha nem egy idilli kép lenne. Amikor beképzeled magadnak, hogy kézen fogva sétálsz a pároddal a suliból haza vagy éppen egy tökéletes randiról jöttök vagy csak úgy alapból sétáltok felejthetetlen érzés a szívednek aztán rájössz, hogy ez mind csak álom volt. Ezeket a dolgokat mind Annabellel tudom csak elképzelni és nélküle ez így mind csak hülye gondolat és egyéb ilyen ostobaságoknak tűnő képzelet. 
Emlékszem az első találkozásunkra ami számomra felejthetetlen volt. Azok a csodás szemek amikkel nézett rám amikor megláttuk egymást egyből elvarázsolt. Aztán eltűnt.. azt hittem akkor, hogy soha a büdös életben nem fogom majd látni többé. 
~
- Héé Luke ide figyelj - zavart meg Ashton. - Van két választásod. Az egyik, hogy hozol nekem valódi drogot de ha az hamis vagy nem az akkor nem kapod vissza a szerelmedet hiába fogsz nekem könyörögni és sírni. A második, hogy fizetsz nekem 50000£-ot és megmenekül Annabella. Választhatsz kapsz rá két kerek percet egy másodperccel se többet. - húzta jobban végig Annabella nyakán a kést majd elvette onnan. A késről csöpögött le a vér.
- De egyiket se tudok neked szerezni. Nincs annyi pénzem, hogy tudjak neked annyit fizetni és drogot aztán meg honnan a fenéből keressek neked? Nem leszek a szállító. Azt elfelejtheted inkább ölj meg engem de Annabellát hagyjad békén kérlek. 
- Az nem lenne annyira bulis Robertka. - gúnyolt ki. Nem szeretem ha így neveznek és elindultam de amint megindultam feléjük újra Annabell torkához kapta kését. Annabella próbált mozogni de olyan szorosan tartotta, hogy nem tudott szabadul. Most mit tegyek? Fogalmam sincs. 
- Hohoo... haver veled minden rendben? - jött mellém Calum. Gondolom meglátogatni akarta de most nem ez volt számomra fontos.
- NE MERJ MÉG EGYET LÉPNI VAGY KINYÍROM! 
- És még te nézted libának Annabellát. - sziszegtem fogam között Calumnak. 
- Csinálnunk kell valamit nem pedig itt állni mint egy darab szar. 
- Na pont te beszélsz. 50000£-ot kér vagy drogot. És én egyiket se tudok neki adni. Maximum 10000£-ot nem többet. Ennyi pénzem van neked meg még kevesebb. - morogtam - Szóval találj ki egy okos kis tervet. - álltam elé és eléggé közel álltam hozzá, hogy megtudjam ütni akárhol.
- Ne kakaskodj Luke vagy megütöd a bokádat! - lépett egyet közelebb hozzám így mellkasunk egymásnak feszült. 
- Ezzel mit akarsz mondani? - kérdeztem nagyot nyelve. Majd ekkor éreztem, hogy valami cső alakú tárgy nyomódik a hasamnak. 
- Ezt küldi Michael te balfasz. - adta át a levelet. De most perpillanat nem a levele foglalkoztatott a legjobban hanem inkább mások.
Az egyik legjobb barátom őrült pszichopata lett aki fogva tartja Annabellát. A másik két legjobb barátom meg csak próbálnak segíteni de nem hagyom a makacsságom miatt.
- Lejárt az időd Luke. - mordult fel Ashton.
- Én.. én... nem - dadogtam de Calum közbe vágott.
- Kifizetjük amit kérsz. - állt mellém. Calumra pillantottam de amikor visszafordultam csak egy sikítást hallottam és a földön egy mozdulatlan testet....


AJÁNDÉK RÉSZ KARÁCSONYKOR: KARÁCSONYI KÜLÖN KIADÁS ANNABELLA ÉLETÉRŐL

Szerintetek mi fog történni? :)

Sziasztok :)
Itt a 2. évad negyedik része. Remélem tetszett és tovább fogjátok olvasni Luke, Annabella történetét.
Remélem eléggé izgalmas volt ez a rész. A kérdőív felmérése alapján a válaszok többségében a hamarabbi rész és az eseménydúsabb válaszokat írtátok többet. KÖSZÖNÖM MINDENKINEK AKI VÁLASZOLT ÉS MEGPRÓBÁLOK MINDEN TELHETŐT MEGTENNI, HOGY SZÁMOTOKRA MEGFELELŐ LEGYEN.
A KINÉZET HAMAROSAN VÁLTOZNI FOG! BOCSÁNAT A FELKIÁLTÓ JELEKÉRT A HÁTTÉRBEN.
Ha tetszett nyomjatok egy tetsziket és kommenteljetek. Nyugodtan írhattok építő kritikákat (CSAK ÉS KIZÁRÓLAG ÉPÍTŐ KRITIKÁT), hogy tudjam min kell és min nem kell változtatnom.
Szép napot :)
UI: 15.913 A MEGTEKINTÉSEK SZÁMA ÉS 73 FELIRATKOZÓM VAN! NAGYON DE NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM! ♥
MEGNYÍLT A MTWCS CSOPORT A FACEBOOK-ON! KATTINTS IDE!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése