2014. november 8., szombat

2. évad - 01. rész - Micsoda?

- Vivian a neve és tökéletesen illik Lukehoz. De most menjünk, van egy két dolgom. - ezek után már csak a cipő kopogását hallottam, és ahogy becsukódik az ajtó. Vártam azért a biztonság kedvéért pár percet majd lassan előmásztam. Leporoltam magamról a koszt, ami lent a földön hozzám tapadt. Luke mellé álltam és néztem, ahogy alszik. Olyan varázslatos volt mintha csak így lenne boldog őszintén. Megfogtam kezét és összefűztem ujjainkat majd odahúztam magamnak a széket és leültem.
Már éppen elaludtam volna, amikor megmozdultak Luke ujjai. Felriadtam és ránézetem. Szemei nyitva voltak, de fáradt volt. Elsírtam magam mire ő csak egy halvány mosolyt eresztett arcára és amennyi ereje még volt megsimogatta ujjával kezemet. 
Csak néztük egymást bár én közben sírtam is. Egyszer csak Luke rémülten pillant mögém, de én csak értetlenül néztem rá, de mire megértettem volna mit is akar mondani valaki egy kis benzinnel meglocsolt anyagot szorított orromhoz és számhoz másik kezével pedig lefogott. Rángatózni kezdtem, de nem kaptam levegőt így a benzines anyagtól elájultam.

*1 órával később*

Teljesen ismeretlen helyen ébredtem. Hajam homlokomhoz tapadt az izzadságtól, és hideg víz cseppek csöpögtek rám. Kiakartam nyitni a számat de nem bírtam megszólalni csak a hümmögés ment. Azt se tudtam hol vagyok. Valami alagsorban lehetek mivel hatalmas csövek futnak végig a falon. Azonban ekkora elkezdett nyikorogni az ajtó. Egy magas - számomra az mivel a földön ültem - alak állt meg.
- Azt hitted túl járhatsz az eszemen? Hol élsz te? - kérdezte miköbe egyre jobban közeledett felém. - Jaj szegényem hát a sikátorban laksz... - meglendítve a lábát rúgott egyet belém de előbb levette számról a kendőt. Vért köpve fel húztam össze magam. 
- Mit akarsz tőlem? - kérdeztem közben élesen szívtam be a levegőt.
- Hogy vedd már érsze, hogy Luke nem hozzád való. - guggolt le mellém. - Ezen kívül még azt is, hogy te szakítod szét a bandánkat... - csúszott ki a száján.
- Ashton.. Mi a szart ártottam én neked? - kiabáltam el magam.
- Gyűlöllek nem fogod fel? Luke alig jár hozzánk mert veled vagy a kurva anyjával törődik! Ha csak egy kicsikét is kinyitnád azt a csöpp kis szemedet látnád az igazságot.
- Én csak egy embert látok akit kiakarsz sajátítani, hogy ő ne lehessen boldog! - szemében láttam a haragot ami élteti őt. - Kit akarsz megbosszulni? 
- Az anyját! És ahhoz te kellesz. Ő üldöz téged mert megrontottad a gyerekeit. És akkor még szerencséd van, hogy én raboltalak el. - tartott egy perc csendet. - Ha én elrabollak akkor ő kerül szar helyzetbe és a végén pedig börtönbe kerül. 
- Ahogy te is! - köptem egy jó nagy adag véres nyálat az arcába. Letörölt azonnal. 
- Csak akkor foglak elengedni ha végre megadod nekem azt amire kérlek és törbe csalod az anyját! - állt fel. - Nesze itt a reggelid. - dobta oda hozzám azt az egy szelet száraz kenyeret. 
Megvártam míg kimegy. Láttam, hogy az egyik régi csőből kilógott egy éles rész így oda vánszorogtam és nehézkesen felállva elvágtam a kötelet vele a kezemet is. Most, hogy már szabad volt a kezem és a lábam így már csak a kijutást kellett megoldanom. Kapkodtam fejemet, hogy merre mehetnék vagy, hogyha észrevenné, hogy eltűntem akkor elbújhassak. Kezemet a vágásnál szorítottam, mert igen csak vérzett. Az ajtó eléggé nyikorgott így az ki volt lőve, hogy én ott kiszabaduljak, márpedig ott tudok csak. Mivel nem tudtam mivel megolajozni így benyálaztam, egy kicsikét segített, rajta de a lényeg, hogy kiszabadultam és rohanni kezdtem amerre a lábam vitt.
- Annabell? - nézett rám értetlenül Calum. - Te meg mit keresell a ház pincéjében?
- Hogy micsoda? - nevettem el magam kínosan. - Most ugye csak viccelsz vagy tényleg ennek a faszkalapnak a pincéjében voltam?
- Micsoda? – rázta meg fejét. – Most te tényleg be vagy lőve ahogy Ashton mondta vagy csak szórakozol.
- Na az az igazi vicc amit ő mondott és te meg bekaptad a horgot. Komolyan azt mondta neked, hogy én be vagyok lőve? Úristen Calum te sem lehetsz ekkor barom, hogy beveszed ugye? – kérdeztem, de kérdésemre választ nem kaptam tőle inkább csak elnevette magát.
Fogtam magam és elrohantam a sikátoromba ahova való vagyok valójában. Ott nőttem fel és ott is kell leélnem az életemet akár mennyire tetszik, vagy nem tetszik.

*Néhány hét múlva*

Lukeról semmit nem hallottam már egy jó hete. Aggódtam érte, de egyben nem mertem oda menni hátha elküld a fenébe vagy Ashton-nal újra és beállít őrültnek. Kicsikét egyedül érzem magam mivel Bob és Marine (a doktor és az ápoló) akikkel éltem munkát találtak maguknak és most azért küzdenek, hogy eltartsák saját magukat.
Mint minden nap – amíg meg nem ismertem Luke-ot – most is kimentem a piacra és friss, gyönyörű virágokat árultam poton pénzért. Az is több a semminél. Miközbe vártam, hogy valaki vegyen tőle egy szál virágot gondolkoztam. Visszamenni nem mertem Andrew házába a „szobámba”. Luke se látna szívesen és most már Calum őrült drogosnak hisz és végül Ashton pedig megölne szerintem. Egyedül Michael az, aki szerintem biztonságos. De mégis a legjobban a pici Emily hiányzik. Azok a cuki szép kék szemek, pufikás arca, és ahogy alszik.. miközben e járt a fejem szememet elhagyta egy két kósza könnycsepp.
- Jó napot hölgyem! – szólalt meg egy éles férfias hang. Felkaptam fejemet. – Szeretnék, egy ró.. – hagyta abba.
Nem kaptam levegőt, ahogy megláttam őt. Magát azt az embert, aki annyira hiányzott, akiért meghalni is érdemes. Szóhoz se tudtam jutni annyira lesokkolódtam a jelenlétében.
- Annabell.. úristen mennyi ideig kerestelek miután elraboltak. – guggolt le mellém Luke felkötözött kézzel és szabadon lévő kezével megsimogatta arcomat. – Nagyon aggódtam érted, hogy mit művelt veled Ashton.
- Te tudod, hogy Ashton volt? …


Sziasztok :)
Itt a 2. évad első része. Remélem tetszett és tovább fogjátok olvasni Luke és Annabella történetet.
Ha tetszett nyomjatok egy tetsziket és kommenteljetek. Nyugodtan írhattok építő kritikákat (CSAK ÉS KIZÁRÓLAG ÉPÍTŐ KRITIKÁT), hogy tudjam min kell és min nem kell változtatnom.
Szép napot :)
UI: 12656 A MEGTEKINTÉSEK SZÁMA ÉS 72 FELIRATKOZÓM VAN! NAGYON DE NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM! ♥
MEGNYÍLT A MTWCS CSOPORT A FACEBOOK-ON! KATTINTS IDE!

2 megjegyzés: