2014. augusztus 20., szerda

10. rész - Visszaemlékezés

- Gyönyörű szép szemed van, ugye tudod?
- Luke te félre beszélsz a gyógyszertől.. - mondtam kissé zavartan.
- Nem vett be gyógyszert! - vigyorgott Michael.
- Hallottad te is. Nincsen bennem bogyó. Csak a színtiszta igazat mondom/mondtam. - majd még jobban lehúzott és ajkaim szélére adott egy lágy csókot.
Ha lehet ezt mondani teljesen lefagytam. Nem vettem levegőt és csak Luke szemeire bámultam totál vörös fejjel. Michael tapsolni és "uu"-zni kezdett, míg Andrew - végre! Eszembe jutott a neve - csak mosolygott boldogan, de ekkor azonban valaki kivágta az ajtót és hajamnál fogva elhúzott Luketól. Kapálózni kezdtem és sírni, na meg persze könyörögni, hogy engedjen el.
- Te mocskos büdös csöves! Szállj le róla megértetted te rühes!!
- Vivian engedd, őt el hallod? - kiabált a lányra Luke. Hátulról valaki elrántotta a lányt én meg a földre zuhantam. Luke egyből oda jött hozzám és ölébe vett. 
- Ugye jól vagy? - simogatta védelmezően az arcomat. Sose esett jól egyetlen érintés sem most mégis annyira magával ragadó volt, hogy azt szavakkal nem lehet elmondani.
- Engedj el Michael! Ez a kurva meg kell, hogy bosszulja, amit a szüleimmel tett.- kapálózott.
- Mi van? - álltam fel, mert ezzel a mondattal sec perc alatt felhúzta bennem a pumpát, azaz az ideget. - Mit csináltam én az apáddal? Az se tudom ki vagy nem hogy azt, hogy mi van az édesapáddal. Hagyjál a balfaszságoddal! 
- Persze. Ne játszd itt az agyadat Annabell. Parker Roon leteperted és miattad ment szét a család!
- Várj! Milyen nevet mondtál? P..Parker Roon és a felesége Mrs. Roon vagyis Rosa? - dadogtam lefagyva.
- Igen róla. De honnan tudod a nevét? Vagyis bocs.. tudod mivel te majdnem megerőszakoltad!
Esküszöm kővé dermedtem. Parker és Rosa de.. de ők nem-nem lehetnek azok. 


*Visszaemlékezés*

A nap égette a bőrömet és mezítláb tapostam el a friss zöld füvet. A szél enyhén lengedezett, ami egy kicsikét hűsítette a forró bőrömet még így estefelé is.
- áá segítség - szaladtam apa elől nevetve, mert egy műanyag cápával kergetett. Éppen, hogy beértem a házba hátulról elkapott és megpörgetett a levegőben. 
- Most megállj meg foglak enni - morogta viccesen és nyakamba fújta a levegőt. Ettől én csak még jobban kuncogtam és bepisiltem. Már csak azért is, mert nagyon kellett már és apa erre még tett rá egy lapáttal. 
- Na, Parker kellett neked megnevettetned. - szólt anya és félő arccal néztem, rá mert most lehet, hogy le fog szidni amiért bepipikéltem. De nem tehetek róla, ha egyszer apa csikizett.
- Na, nagylány irány a fürdő. 5 évesen már egyedül is tudsz tisztálkodni. - mosolygott rám majd letett a földre és elmentem a fürdőbe. 

*Visszaemlékezés vége*

- Hallod te csitri? Figyeltél te rám, egyáltalán amit idáig pofáztam neked? - feje vörös volt a dühtől és én még mindig csak felfoghatatlanul meredtem előre a semmibe. 
Szóhoz jutni se tudtam. Nyeltem egy hatalmasat és tekintetemet a lányra szegeztem.
- Nem figyeltem bocsánat. De véletlenül nem volt egy lány testvéred? - pillantásom csak az ő szemét nézte, hogy milyen indulatot váltok ki belőle. 
- Volt. De sose láttam. Azt mondták, hogy szőke haja volt majd később pedig barna lett a haja. Úgy őszintén minek ez neked? Semmit sem segít az állapotodon. - lábával, ütemmel "verte" a földet. 
- Véletlenül nem a Horder street 235-ben laktok? - szívem ütemesen várt és egyre jobban éreztem azt, hogy eláraszt az adrenalin és elmondok mindent. 
- Nem már nem ott lakunk egyáltalán. Anya visszament abba a házba és azt várja, hogy a "testvérem" újra oda találjon. Azt mondják páran látták az utcán koldulni, de semmi.. 

- Persze, hogy nem megy oda vissza. Nem is tudjátok mennyi mindenen ment keresztül az a lány. Sose fogja ezt megbocsátani a szüleinek mivel csak úgy kidobtátok érted... - ezen a ponton elsírtam magam. - A nevem Annabella Roon.. a testvéred. - nyögtem ki nehezen. Elkezdett sötétülni minden körülöttem, amikor egy hatalmas pofont kaptam, ami a falig juttatott.


Sziasztok :) 
Elértünk az első kerek számig a tizedik részig. Remélem tetszett és tovább fogjátok olvasni Luke és Annabella történetet.
Ha tetszett nyomjatok egy tetsziket és kommenteljetek. Nyugodtan írhattok építő kritikákat (CSAK ÉS KIZÁRÓLAG ÉPÍTŐ KRITIKÁT), hogy tudjam min kell és min nem kell változtatnom.
Szép napot :)
UI:. Fent baloldalon van számotokra egy kérdésem. Lehet rá szavazni :)

6 megjegyzés:

  1. Hát .... Sikerült, jól keresztül húznod a számításaimat :D De nagyon jól megoldottad ezt a kis csavart. Szerintem mindenki Luke anyjára tippelt, de ugye ne legyünk már kiszámíthatóak, így te valami egész mást írtál, ami majd tovább fog fokozódni biztos vagyok benne :)
    Kedvencem ez a blog <3
    Nagyon jó lett , ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Huh, ez nagyon jó lett! Erre nem is gondoltam volna! Nagyon megleptél ezzel és várok sok ilyet, csak ügyesen!!;) :DD

    VálaszTörlés
  3. Szia! Tényleg nagyon csavaros lett, ez a rész :D Nem gondoltam hogy Annabella tesója lesz az. :D
    Szerintem legyen második évad! :) Imádom a blogot! <3 Az egyik nagy kedvencem. <3 Izgatottan várom a következő részt. :D Addig is ölel:
    xx Cat

    VálaszTörlés