2014. augusztus 25., hétfő

12. rész - Sajnálom.

Nyakába akasztottam kezeimet és vállába fúrtam arcomat. Ő kezével derekamat átfogta még hátulról a hajamba túrt. Annyira varázslatos volt az egész ott és abban a pillanatban. Nem tudom, hogy hány percig álltunk egymást ölelve de nekem óráknak tűntek. Már éppen elakartam magamtól tolni Luke-ot amikor ő maga tette ezt meg és megfogva kezemet összekulcsolta ujjainkat és behúzott a házba.
- Ez meg micsoda? - kiabált egy női hang amikor beléptünk.
- Anya.. te meg mit keresel itt? - dadogta Luke.
- Ez a kurva mit keres itt? - mutatott rám hatalmas szemekkel. Elengedtem kezét és a nőre meredtem. Volt benne valami ismerős mégse tudtam mi lehet az de ekkor egy újabb emlék vagy pillanatkép villant be.

*Visszaemlékezés*

Sikítva a nevetéstől rohantam be az ajtón. Anyával voltunk vásárolni és megkergetett. Felrohantam anyuék szobájába.
- Ennyire vad sose voltál.. - morogta egy nő apa nyakába és ölelgette őt.
- Apucim te mit csinálsz? - kérdeztem aranyosan.
- An..annabell te meg mit keresel itthon? Nem úgy volt, hogy elmentek anyáddal vásárolni? - hebegte apa. Ekkor a nő rám nézett. Ez nem hiszem el..

*Visszaemlékezés vége*

- Te voltál..! - néztem Lizre. - Te voltál az aki miatt tönkre ment a családom! - szorítottam ökölbe kezemet.
- Mi van? - vonta fel a szemöldökét.
- Parker Roon és Rosa Roon családját tetted tönkre! - emeltem fel a hangot. Látszott a nőn, hogy megértette amit mondta. Arcán a vonások megfeszültek és idegesen pillantott felém.
- Honnan tudod? - lépett előre pár lépést ahogy én is ezt tettem.
- Apucim te mit csinálsz? Annabella Roon tudod? A meglepődött kislány a Roon családból. Megígértem magamnak, hogy tönkre teszem azt a nőt. És láss csodát íme a sors összehozott minket, hogy visszaadjam a bosszút.
- Te most engem fenyegetni akarsz? - szeme megtelt könnyel majd megpofozott Liz amitől egy kicsikét hátra tántorodtam.


- Anya! - üvöltötte Luke amint hallottam oda rohant hozzá. - Te tényleg ezt tetted velük?
- Te meg hiszel ennek a kis csitrinek? Komolyan? Inkább neki hiszel mint a saját anyádnak?
- Igen. Neki jobban tudok hinni mint neked. És most ha megkérhetlek menj el! - mondta még higgadtan Luke.
- Igen Liz menj el. - kontrázott Andrew.
- Ezt még kurvára megbánod te senkiházi! - kiabálta majd elhagyta a házat. Ezt onnan tudom, hogy kopogós cipője hangját nem hallottam a lakásban.
Valaki azaz pontosan Andrew a kanapéhoz vezetett majd eltűnt a konyhába, hogy hozzon nekem egy kis jeget mert meglátszott a pofon helye és egy kicsikét fel is dagadt.
- Annabell mi ez az egész? Semmit nem értek már. - nézett rám. El kell neki mondanom az egészet az elejétől a végéig.
- Az egész az úgy volt, hogy.. amikor pici voltam egyke voltam. Anyuék nagyon jól megvoltak egy darabig. Aztán anya kitalálta, hogy szeretne egy testvért de apa erre azt mondta ő inkább nem szeretne mivel nem fogják tudni őt is eltartani velem együtt. Rosát vagyis az anyámat ez nem érdekelte és elhozta a testvéremet azaz Vivianat aki ezek szerint a testvérem. Ezek után mint mondta apa nem tudtak eltartani minket így muszáj volt eladni a házat és egy kisebb-be beköltözni. Ám amikor költöztünk a nagy tömegben elvesztem és így kerültem ahhoz a párhoz akiknél rám találtál. És ami legjobban elszomorított és elszomorít, hogy lehet, hogy kerestek de nem eléggé. Most, hogy megtudtam, hogy anya visszament abba a házba ahol laktunk és rám vár... nem merek visszamenni. Félek attól ami rám vár. - kezemet elkezdtem piszkálni és lenéztem a földre.
- Ha ennyire rossz volt akkor nem hoztalak volna ide. Sajnálom. - nyúlt óvatosan az állam alá és felemelte fejemet. Csillogó szemekkel nézett rám ami azt sugallta, hogy ne haragudjak rá.
- Nem haragszom rád Luke. Nem tudnék mivel te csak jót akartál nekem és nem tudtad az életem hátterét. Fölösleges ezért elnézést kérned. - szemeiben csak úgy cikáztam és elvesztem szeme labirintusában. Ekkor már csak annyit vettem észre, hogy valami nedves, puha és meleg tapad ajkamra amitől elállt a lélegzetem...


Sziasztok :)
Itt a tizenkettedik rész. Remélem tetszett és tovább fogjátok olvasni Luke és Annabella történetet.
Ha tetszett nyomjatok egy tetsziket és kommenteljetek. Nyugodtan írhattok építő kritikákat (CSAK ÉS KIZÁRÓLAG ÉPÍTŐ KRITIKÁT), hogy tudjam min kell és min nem kell változtatnom.
Szép napot :)
UI:. Fent baloldalon van számotokra egy kérdésem. Lehet rá szavazni :)

6 megjegyzés:

  1. Hát egy briliáns volt, nagyon tetszett! Imádom ezt a történetet, egyik kedvencem!:D
    Siess a kövivel!!:)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó rész lett - de ez nem újdonság - várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  3. Jaaj jó rész lett. Várom a folytatást! :D

    VálaszTörlés