2014. július 10., csütörtök

07. rész - Külső


- De Luke én nem szeretnék ellentmondani anyukád szavának. - ahogy befejezte a mondatot lehajoltam arcához és megpusziltam. - Kérlek, bízz bennem és minden rendben lesz. Holnap érted jövök. Skacok veletek meg majd értekezünk. - néztem mindannyiukra és kár volt. Hatalmas kikerekedett szemekkel néztek rám, mint a hárman. Elköszöntem majd elmentem, de ahogy kiléptem a garázsból egyből jött egy SMS.
"EZ MEG MI VOLT? Ash.."
"Nem tudom... Azt hiszem.. vagyis.. tetszik." írtam meg az igazat és kikapcsoltam a telefonomat, hogy több ne érkezzen és elmentem boldogan haza.

Miután otthon ledobtam magamról mindent és lefürödtem befeküdtem az ágyba és a plafont néztem, majd amikor ezt meguntam bekapcsoltam a TV-t ekkor azonban kopogtak.

- Tessék. - halkítottam le a készüléket miszerint beszélgetnem kell.

- Jó anyád dühös - jött be Ben halkan és leült az ágyamra.

- Te anyád is te marha. És nem érdekel, ha dühös. Én is dühös vagyok rá egyéb dolgok miatt. - vettem elő a szekrényemből egy csomag chipset. - Kérsz? - nem is kellett volna megkérdeznem, hiszen egyből belenyúlt.

- Elmondott mindent, ami a srácoknál történt, hogy a csaj ilyen meg olyan. De te neked fogalmad sincs, ám róla miért mondja ezt. - egy marokkal vett ki a chipsemből.

- Mondtam már, hogy nem érdekelt. El kell fogadnia, hogy ő a barátom. Nem fogom magam hagyni, hogy az ő utasításai alá vegye azt, hogy a kicsi megmentője mikor láthatja Emilyt. Holnap eljön, de ha te erről egy szót is mersz szólni jó anyádnak kinyírom a golyóidat! - néztem fenyegetően.

- Hogy éljek a szavaiddal te anyád is te marha. És nem kell aggódnod, kussolok, mint egy halott. - majd kikapta kezemből a zacskót és kiment vele. Na fasza elment a kajámmal marha jó. Kimásztam az ágyból és lementem a konyhába valami nasiért. A szekrény legmélyén kutattam egy doboz sütiért meg is találtam, de amikor kinyitottam nem süti volt benne. Már éppen ki akartam venni, amikor valaki felkapcsolta a villanyt. Mint a villám olyan gyorsan tettem vissza a helyére a dobozt.

- Mi jót csinálsz? - nézett rám kérdőn apa. Ő az, akivel mindent, de mindent meg tudok beszélni.

- Csak valami nasiért jöttem le semmi másért. És te mit keresel lent ilyenkor? - kicsikét voltam izgatott, hogy mi lehet abban a dobozban. Minél jobban akartam, hogy apa elmenjen annál jobban mondta a dolgokat az életről. Nem volt mit tennem így fogtam magam és elment fel jó éjszakát kívánva neki. A lépcsőfordulóban vártam egy zseblámpával, hogy végre elmenjen apu is aludni és mikor elment lefutottam. Megtaláltam majd gyorsan visszamentem a szobámba magamra zárva az ajtót. Ahogy megfordultam egy sötét alak állt a szobám közepén. Kezemből kiesett a doboz és azt gondoltam egy betörő.

- Látnod kellene az arcodat öregem - röhögte el magát az alak. 

- ASHTON FLETCHER IRWIN. - morogtam - Te barom megijesztettél. - hajoltam le, hogy felvegyem a dobozt. - Mit keresel te itt?

- Hozzád jöttem mivel nem értelek el telefonon, mert KIKAPCSOLTAD. - emelte ki a kikapcsolta szót.

- Igen mert zargatsz haver. Nem mindegy, hogy mi volt az, ami volt? Megpusziltam? Megpusziltam. Na és mi van azzal, hogy az aki tetszik vagy csak kedvelem azt megpuszilom? Bűn vagy mi a franc? - tettem fel sorjában a kérdéseket. A dobozt letettem a szekrényemre majd Ashtonra néztem, aki közben az ágyamon elterült.

- Nem ítéljük el egyáltalán azt, hogy na, csaj hajléktalan DE azért az, hogy tetszik neked? Nem is tudom valamiért olyan visszataszító nekem. Megismétlem NEKEM. A többiek oda és vissza vannak a lányért, de csak kedvelik úgy, mint barát. Amúgy ha szabad kérdeznem mi szépet és jót látsz benne? Koszos, nem is szép meg ilyenek. Azért legyen már valami külseje is neki. 

- Külsőt akarsz? Komolyan te csak a külsőre mész Ashton? Hát megkapod a külsőt, ahogy mondtad, de nekem azért mégis úgy tetszik vagy kedvelem Annabellát, ahogy van és ezen se te se senki nem tud változta...
 - Indulnunk kell... Annabella összeesett.! - kapkodtam magamra a ruhát. Ashtonnal kocsiba pattanva száguldottunk a a srácokhoz. Épphogy leállítottam a kocsit és behúztam a kéziféket mint akit ágyúból löttek volna ki szaladtam be a garázsba. Annabella a matracon feküdt eszméletlenül. 
- Mégis mi a tököm történt? Annabella... hahó Annabella. Hozzatok már vizet kérlek! - lágyan és finoman pofozgattam és szólítgattam fejét az ölembe véve.
- Nem tudjuk Luke. Egyszer csak elájult vagyis összeesett. Mi nem csináltunk az égvilágon semmit se vele. Nem bántottuk se semmi. - mondta az eseményeket Michael.
- Tudom, hogy ti nem bántanátok még lelkileg sem. - néztem rá Ashtonra. - Hol van már az a rohadt egy pohár víz?
- ITT - száguldott ki Calum vele. Átvettem a poharat és lelocsoltam vele arcát. Elkezdett köhécselni és lassan elkezdte kinyitni szemeit amikor megjött az orvos.
- Engedjenek oda! - mondta feszülten.
Egy jó ideig vizsgálta Annabellát a doki majd kijött hozzánk.
- Semmi vészes csak nem evett egy ideje és leesett a vércukor szintje. Egyen és igyon sokat! Ha van valami komplikáció hívjanak. Viszlát. - azzal a doki kocsiba ülve elhajtott.
Mikor bementünk a srácokkal Annabellának hűlt helye volt....



Sziasztok :)
Itt az hetedik rész. Remélem tetszett és tovább fogjátok olvasni Luke és Annabella történetet.
Ha tetszett nyomjatok egy tetsziket és kommenteljetek. Nyugodtan írhattok építő kritikákat (CSAK ÉS KIZÁRÓLAG ÉPÍTŐ KRITIKÁT), hogy tudjam min kell és min nem kell változtatnom.
Szép napot :)

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett *-* várom a kövit :) <3

    VálaszTörlés
  2. Ügyi vagy, hamar rakd a kövit *-*

    VálaszTörlés
  3. Nemhiszem el! Annyira ugyes vagy!!! Hamar a kovetkezot!:D

    VálaszTörlés
  4. Szia :)
    Meglepi a blogomon :) http://childthem0stimportan.blogspot.hu/2014/07/dij.html

    VálaszTörlés
  5. Szia:) Itt egy kis meglepi: http://nemtudommilegyenacime.blogspot.hu/p/dijaim.html :)

    VálaszTörlés
  6. Tetszett, de lehetett volna előzménye az üzenetnek. Például "előkaptam a telefonom, mert úgy gondoltam ideje visszatérni a technológia világába és ez az üzenet fogadott". A dokis részt részletezhetted volna, a dokik ritkán rohangálnak ki és be, illetve ha valakinek ennyire lemegy a vércukor szintje, azt nem lehet egy pohár vízzel fellocsolni. Remélem segítettem.:)

    VálaszTörlés
  7. igen nagyon szépen köszönöm :)

    VálaszTörlés